#1 Skrevet Juli 29, 2010 holdt på å skulle bytte fjær på bilen her om dagen(noe som jeg ikke klarte). hadde av demperen oppe, men hadde ikke verktøy for å løsne den nede så jeg bynte å skru sammen alt igjen. fikk ikke demper toppen til å komme helt opp gjennom dempertårnet. så da gjorde jeg følgende, jekket opp bilen å slapp den litt raskt ned å da kom den på plass skjekket at alt var som det skulle være. men etter dette så virker det som om noe har løsnet under bilen å lager en stygg lyd. virker som det kommer når man kommer over 40km/t men er sikkert der før også. kan ikke se noe som er borti hjul. er det mulig at noe kan komme borti mellomakslingen? er det noen som har noen ideer til hva jeg bør skjekke? før jeg må demontere hele bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2010 lyden er av det metalliske slaget å virker som den er med noe som går rundt. men når jeg svinger til ene siden så blir lyden svakere/borte. lyden er bak å virker som den kommer fra høyre side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2010 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2010 Sjekk bremseskjoldet på den siden du skrudde.. Kan hende du har klart å bøye litt på det så det tar i skiva.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2010 har skjekket det, men skal gå over en gang til. høres ut som lyden kommer bakfra, å jeg skrudde fremme. må nok under bilen dag ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 30, 2010 Eksosrøret henger der det skal? Alle strikkene sitter riktig? Det er mulig at du har slått drivakslingen opp i eksosrøret når du slapp bilen ned som beskrevet lenger opp. Husk det er trangt over der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 30, 2010 Lar det seg fikse enkelt? hørtes ikke bra ut. Men er eksosen over mellomakslingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...