#1 Skrevet Juli 29, 2010 Vinduet bak på venstre siden har ikke funket siden jeg kjøpte a6'n min. Idag skrudde jeg av dekslet og målte om det kom strøm til motoren, men det gjorde det ikke. Er det noen sikringer som kan være gåen? Alle de andre vinduene funker fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2010 Vinduet bak på venstre siden har ikke funket siden jeg kjøpte a6'n min. Idag skrudde jeg av dekslet og målte om det kom strøm til motoren, men det gjorde det ikke. Er det noen sikringer som kan være gåen? Alle de andre vinduene funker fint Sjekk ledningene i B-stolpen til følgende dør. Høres ut som ledningsbrudd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2010 Skal sjekke imorgen Men interiør lysene på samme side bak har jusket også siden jeg kjøpte den. Lyset som lyser opp gulvet bak på venstre side starter ikke å lyse før man har lukket døren, og ikke mens døren er åpen. Kan det ha noe sammenheng? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 29, 2010 Høres ut som følgefeil ja, du har garantert et ledningsbrudd/nesten ledningsbrudd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 29, 2010 Høres ut som ledningbrudd ja, men skulle det ikke være det likevel, så kan det være verdt og ta en titt på selve bryteren. Kan være dårlig kontakt inni bryteren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 30, 2010 Høres ut som ledningbrudd ja, men skulle det ikke være det likevel, så kan det være verdt og ta en titt på selve bryteren. Kan være dårlig kontakt inni bryteren Hvilken bryter tenker du på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 30, 2010 tipper han tenker på vindusbryteren. altså opp/ned bryteren i døra.. Selv har jeg sett ett par sånne som har vært ødelagte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 30, 2010 Men jeg har målt på kontakten til motoren, og den får ikke strøm på + og - ledningene. Har sjekket med en annen a6 og den har strøm på de samme ledningene. Har lest litt på nett om at vinduene ikke har sikringer, men automatsikring. Noen som vet hvor disse ligger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...