#1 Skrevet Juli 30, 2010 (endret) Hallois! har akkurat kjøpt meg en audi, med den fulgte det med et coilover kit fra D2! det er ikke montert pga han som eide bilen før han jeg kjøpte den av ikke skjønte hvordan man skulle justere det! derfor lurte jeg på, finnes det noen Norske forhandlere som evt kan skaffe tuv hvis det finnes på disse? har søkt overalt! eventuelt hvor kan jeg finne noen som selger dette?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2010 D2 coilovers er ikke TUV godkjent desverre. Husker ikke hvem det er som nå har import av D2. Bilen din, er det en 2001 svart sedan med rieger styling med vinge på luka? Kjøpt fra Finnmark? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2010 Stemmer det;) bilen er vel fra Tromsø! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2010 Ok, kompis av meg som hadde denne. Var han som stylet den og monterte KW settet. Var og han som kjøpte D2 settet, men likte det ikke og skiftet til KW. Pen bil når han solgte den. Mener den ble solgt opp til Finnmark, men den var tilsalgs igjen etter en liten stund, da nye eieren hadde noe problemer med forsikring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2010 Ok, kompis av meg som hadde denne. Var han som stylet den og monterte KW settet. Var og han som kjøpte D2 settet, men likte det ikke og skiftet til KW. Pen bil når han solgte den. Mener den ble solgt opp til Finnmark, men den var tilsalgs igjen etter en liten stund, da nye eieren hadde noe problemer med forsikring. Det kan hende, jeg vet ikke om det var han jeg kjøpte den av eller om det var kompisen din som har tukla med lyden men herregud........ For et kliss!!! Får man tak i spesial pluggen til concrt anlegget er det bare pipelyd oppå muSikken, og foran er det stilt ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 1, 2010 Ang lyden så må du nok skylde på siste eier. Kompisen min rørte aldri stereoen i bilen. Den var helt original når han solgte den. Eneste han gjorde var og skifte ut en deffekt Concert spiller, med en ny concert spiller mens han hadde den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2010 Ang lyden så må du nok skylde på siste eier. Kompisen min rørte aldri stereoen i bilen. Den var helt original når han solgte den. Eneste han gjorde var og skifte ut en deffekt Concert spiller, med en ny concert spiller mens han hadde den. Hmm.. Daså fikk høre noe annet hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 2, 2010 Ok, nå vet ikke jeg om det har vært 1 eller 2 eiere mellom ham og deg da. Han solgte den ivertfall til Vadsø, eller Vardø. Og det er vel over ett år siden. Ang papirer på D2 understellet, så lå alle papirene på understellet i bilen når han solgte bilen. Verdt og sjekke igjennom ivertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 2, 2010 Så vidt jeg vet, så er det som skrevet lenger over her, ikke TÜV-godkjenning på D2. Står endel om dette på http://www.200sx-ogn.no Mvh. Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...