#1 Skrevet Juli 30, 2010 (endret) Som nevnt masse elproblermer med min s4 1992 mod avant. Klima Har brukt OBD på nordicaudi og der for jeg opp noen feilkoder (06.3 08.7 11.5-11.6 13.5 15.7) Men så lenge jeg ikke vet hvor kompononentene sitter på bil, ble det litt vansklig.. (Noen med noen gode tegninger eller videre feilsøking tips??) Eneste jeg tror jeg har funnet ut av er 06.3 den henviser til 06.1 og det er sikkert MDF føler siden jeg bare en sjelden gang for opp kjølevannstemp. (Ikke instrument har korsluttet og fått fult utslag) Bakrutevarmer og visker. Bakrutevarmer blir ikke varm. Måler 12V mellom den ene kontakten som er tilkoblet på venstre side og jord når jeg betjener den. (Skal kontakten på høyre side jordes?? den er ikke koblet til noe. Prøvde å legge denne til jord med sikring (5amp) og da gikk den. Turde ikke å prøve noe mer. Visker vil ikke fungere. Har prøvd å bytte rele, det hjalp ikke, men når jeg legger riktige utganger til jord får jeg den både til å spyle og viske. Så her det ikke snakk om det velkjente avant kabelgjennonførings problemet. Har tenkt på hendlene men de ble byttet av forrige eier for 5 månder siden, men det virker jo som signalet ikke kommer fram til rele. Takknemlig for hjelp her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...