#1 Skrevet Juli 30, 2010 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2010 Extremt gåen turbo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2010 Rart det ikke ryker mer bak bilen ja! Kina-k04'n jeg ga opp for ei stund sia hørtes sånn ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2010 Hørtes akkurat ut som toget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2010 Må da være utrolig irriterende med en sånn lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 30, 2010 S4? Det der såg vell mer ut som en A4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 30, 2010 Er vel sånn eksosvifte som noen har putta på en vanlig A4 vel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 30, 2010 GAH! Litt treg i pappen idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 31, 2010 Har hatt sånn lyd fra a4en min jeg, bare at jeg lo ikke spesielt mye av det.. Mener jeg fikk pris på 13000 på bytteturbo da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 31, 2010 Lyden minner litt om VXR8 bathurst'en da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 31, 2010 Forskjellen er att Barthursten er rå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 31, 2010 Får ikke sett videoene, hva er feil, kun et lite bilde opp i toppen av firkanten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...