Anbefalte innlegg

Halloen folkens!

var å sjekket litt på nettet, bare for moroskyld gikk jeg inn på disse dekkene noen som har vært borti disse før? har planer om å teste ut 18" på vintern :P hehe

 

så tenkte (med tanke på gode tilbakemeld på nett) å teste ut disse dekkene, noen som har noen formeninger mot dettE? =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville aldri i verden sette på noen vinterdekk på bilen for "bare å prøve" :)Dette er ett merke jeg aldri har hørt om( kinadekk ? ) Ytterst tvilsomt at det fungerer veldig bra på vinterføre for å si det mildt;)

Hva skal du gjøre med dekkene da du finner ut at de er livsfarlige å kjøre med ? Du får kanskje solgt dem til en annen idiot ( hehe.....: smil : ) Så må du kjøpe ett sett til med ordentlige vinterdekk. Ser ikke økonomien eller poenget her..........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du kjøpe vinterdekk, så ville jeg kjøpt noe ordentlig. og jeg ville valgt et dekk som er Q merka, da det er mye mykere gummi en de som er v merka (tyskalnds vinterdekk) og passer mye bedre til nordiske forhold.

Jeg har Yokohama IceGuard på både A6 en (18") og på A2'n (17") og har aldri hatt så bra vinterdekk før med null problemer med fremkommelighet på gladde svingete telemarksveger (må vel være dårligest veistandart i hele norge : rolleyes).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger kanskje litt i navnet også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

achilles fungerer bra som sommerdek, har de i 225/35/19 på audi rs2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.