Er det justering på bakfangeren på en facelift A4 b5?

Anbefalte innlegg

som tittelen sier er det noe slik? har sitt det var framme da fangeren var av der, 2 justerings skruer gjennom dei 2 kolissjons staga eller hva det hetter :P er det noe lignenede bak? Bakluka (avant) tar i fangeren når jeg smeller den igjen så når eg det ikke mer lakk igjen :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

burde være det bak også, er vel ikke verre enn å jekke opp å se under? :]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har tatt av fangeren men er jo ikke noe å justere på :( kun sidelengs... Noen som har tips til hvordan å få den litt ned på venstre side?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett bilde for å vise dere problemet mitt :P ignorer lakkeringen, den er bare midlertidlig da lakken flasset av i store flak.

IMG_3373.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du sjekka om du kan justere bakluka di? kan nesten se ut som der problemet ligger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal bakluka justeres opp i venstre hjørne så tar den i siden på fangeren :( men tok av fangeren å jukset til noe så nå tar hvertfall ikke fangeren nedi lengre, men er langt ifra beint fordet, men hvertfall bedre :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, rart dette da. festene til bakfangeren har ikke fått seg en smell vel? altså en påkjørsel eller noe som kan ha bøyd eller forandret vinkelen på dette? rart at det ikke skal være justering, men samtidig står det skjevt!

edit: hvis du løfter bakluka opp i venstre hjørne så tar den i siden på bakfangeren ja, men hvis du samtidig flytter bakluka bittelitt til høyre, så skal dette teoretisk gå ut i fra bildet jeg kan se?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet at bilen har vert kolisjonsskadet bak for flerre år siden så dette er nokk grunnen ;) Har juster litt på bakluka nå, men fikk den ikke helt perfekt men nå tar den hvertfall ikke nedi fangeren! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.