feil på speilstyring golf 4.

Anbefalte innlegg

Jeg har brått oppdaga at når jeg skal justere det venstre speilet på golfen, så styrer jeg også det høyre speilet. Hehe. Dog justerer jeg kun det høyre speilet når bryteren står i høyre posisjon. Så det funker 50%.

Har også skifta selve bryteren uten at det hjalp noe.

Hva gjør jeg nå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når speilet står i venstre posisjon justerer du speilet så det passer deg, deretter justerer du høyre speilet.

Når kona di skal evt. kjøre bilen holder det kun å justere ventrespeilet for høyre følger jo med, og vips så har speiljustering ved førerbytte tatt under halvparten så lang tid.

Hva gjør jeg nå? Ville nok lagt den ene bryteren ut på forumet under deler selges :)

Kunklusjon: Ingen feil på speilstyring ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, var en kunde som kom innom jobben med samma "problemet". Blei rimelig rød i toppen når han fikk vite at det sku være sånn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kødder dere eller? hehe.. Skal det være sånn? Aldri lagt merke til det før :o Fikk til og med beskjed av en tidligere møllerfyr om å skifte brytern:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kødder dere eller? hehe.. Skal det være sånn? Aldri lagt merke til det før :o Fikk til og med beskjed av en tidligere møllerfyr om å skifte brytern:P

Det er nok sånn det skal være ja..;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe-. ja men da erre greit da. =) Da kan eukontrollen utføres;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.