#1 Skrevet Juli 31, 2010 Fikk for en tid tilbake en tlf fra en kjenning fra VACN om jeg kunne gi bilen hans litt spa behandling. Selvsagt kunne jeg det, bilen ble levert og jeg tok noen kjappe inspeksjonsbilder i det lille som var igjen av sol den dagen. Bilen er Ibishvit, med plenty av vaskeriper, lenge leve børstevasken <_> Litt solbilder: Det var med andre ord nok å ta av. Bilen ble vasket på tradisjonelt vis: Scholl Crack 9000 Sauemitt Ferrobet Degreaser Scholl Shampol Scholl Rim7 Børster Foamlance med ren VP Snow Foam CG Miracle Dryer og deretter clayet med Scholl clay og Optimum Norinse som lube... Makita og orange Scholl med Scholl S30+ ble funnet frem, maskinen ble stilt inn på hard lakk, testet med S30+ og orange og hentet deretter Scholl S03 Gold og gul Scholl pad.. Da ble det fres på sakene.. Har faktisk fått til ett par 5050 bilder også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2010 Næss(Ekkoj) var som vanlig innom en tur og fikk prakket på han noen nye skiltplater: Så var det tilbake til ripefjerning: Maskinen legges bort: Panser kjørt over med Scholl S03 Gold og etterfulgt av Scholl S30+: Taket får en runde med orange Scholl og Scholl S30+: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2010 Deretter ble det litt arbeid fra "Mr. Dirty Job Belle" på interiøret, støvsugd, og Swissvax Quick Finish Interior, riktignok ingen etterbilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2010 Deretter var det tid for å kvitte seg med poleringsrester, Ferrobet Degreaser, ren VP Snow Foam i foamlance og Swissvax børste: Satan så varmt det er: Eksosen trengte litt TLC fra Belle: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2010 Gnikke gnikke, sa kjærringa, og Belle gnikket.. Med Autosol: Det får man si: Ferdig: Jeg var litt latere og la kun på voks, denne gangen Swissvax Glacier bestilt for anledningen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 31, 2010 Biler er så ferdig så da ble det på tide med litt ferdigbilder: [/size] Var ikke mye til S&S dette da jeg ikke fikk tatt så mye bilder underveis dessverre, men uansett takk for titten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 31, 2010 steike det ble bra! :) Må få tatt min bil snart, den ser ikke ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 31, 2010 tøft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...