#1 Skrevet Juli 31, 2010 Har et problem med en kjølevifte som går konstant på en Audi RS2, så lenge klimaanlegget står på. Slår jeg av klimaanlegget stopper kjølevifta. Er det ikke slik at den skal vifta skal starte når man slår på AC? Veit at dersom termobryteren er defekt kan vifta gå konstant, kan det vere denne selv om den stopper når jeg slår av klimaanlegget? Fint om noen har tips til meg. Har ikke fått lest ut feilkoder ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2010 vifta skal gå så lenge ac er på så er nok ikke noe feil der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2010 vifta skal gå så lenge ac er på så er nok ikke noe feil der Ja men den går selv om jeg stiller den på full varme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2010 men snø krystallen i displayen lyser fremdeles da? (den som sier ac er på) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2010 men snø krystallen i displayen lyser fremdeles da? (den som sier ac er på) Snøkrystallen lyser ikke nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 31, 2010 Da er heller ikke ac på da. så burde den ikke gå da. Kan prøve og nappe ut pluggen til termostaten på radiatoren og se om det virker noe bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 8, 2010 Sånn var min også, byttet termostat og problem borte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 8, 2010 Sånn var min også, byttet termostat og problem borte. Merkelig, skulle ikke tro den styrte noe med kjølevifta? Men viss du sier det så... Stiller jeg kliman inn på ca 20 grader så stopper kjølevifta i motorrom. Setter jeg den på over 22 så starter den. Så her er det noe som ikke stemmer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 8, 2010 Da er heller ikke ac på da. så burde den ikke gå da.Kan prøve og nappe ut pluggen til termostaten på radiatoren og se om det virker noe bedre Jeg nappa ut pluggen til termobryteren på radiator, men vifta gikk likevel. Så det må vere noe annet en den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 8, 2010 Vifta på 200`n min går uansett sålenge varmeapparat\klima er slått på! Uavhengig av hva slags temp jeg stiller den på. Men vifta går på "tomgang", hvis motor blir varm så begynner vifta og gå på på full guffe.. Kanskje det skal være sånn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 21, 2010 Vifta på 200`n min går uansett sålenge varmeapparat\klima er slått på! Uavhengig av hva slags temp jeg stiller den på. Men vifta går på "tomgang", hvis motor blir varm så begynner vifta og gå på på full guffe.. Kanskje det skal være sånn? Godt mulig det skal være slik ja. Temperaturen på kjølevannet er helt perfekt ivertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...