#1 Skrevet Juli 31, 2010 Hei. Noen som vet om der går ein RS-6 i Ålesund? Står mest trulig parkert på Høyskolen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2010 Hei. Noen som vet om der går ein RS-6 i Ålesund? Står mest trulig parkert på Høyskolen.... hvis det er gamletypen så møter jeg den stadig vekk er en eldre kar som kjører 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2010 Har også møtt en svart 4.2 biturbo Avant flere ganger,går/gikk også en svensk-regga Avant her i området. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2010 hvis det er gamletypen så møter jeg den stadig vekk er en eldre kar som kjører Tror det er gamletypen ja, er ein lærer på fagskolen som eiger den i såfall Har også møtt en svart 4.2 biturbo Avant flere ganger,går/gikk også en svensk-regga Avant her i området. Denne er Norsk, tror det er ein RS-6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2010 Tror det er gamletypen ja, er ein lærer på fagskolen som eiger den i såfall Denne er Norsk, tror det er ein RS-6 Er norsk ja. Treffer den før shell på lerstad rundt 16 så mulig han jobber på høgskolen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 24, 2010 Kan nok være faren til en kamerat av meg som eier denne, da han kjøpte seg en rs6 på impuls for litt siden..Skal nedover på barndåp etterhvert til de, og skal da få meg en demotur i rs6:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...