#1 Skrevet August 1, 2010 Når jeg trykker inn clutchen kommer det en slags knirke/gnukke lyd fra pedalen/clutchen. noen som vet hva dette kan være ? er helt grønn på dette bilen er en 98" a6 1,9 tdi. takker for hjelp på forhånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2010 Samme kommer det på min. har prøvd å smøre opp ledda uten at det blir noe bedre. Regner med at det er noe dårlig gummi ute å går. Helt ufarlig ivertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2010 okei, da er det iallefall ikke noe farlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2010 har samma greia på 2'er golfen virker som om det ligger i utløserarmen evt fjørene i trykkplata 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2010 Helt sikkert utløserlageret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 1, 2010 Helt sikkert utløserlageret. okei, er det noe farlig å kjøre med ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 3, 2010 opp ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 5, 2010 Har ivertfall den samme lyden etter jeg har byttet clutch og utløserlager. Hører jo godt om det kommer fra inne i kupen, eller under bilen Kommer gnukke lyden selvom bilen er skrudd av? Hvis lyden bare er der når bilen er skrudd på, kan det være utløserlager. Burde byttes, men har kjørt med dårlig utløser lager lenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 7, 2010 lyden er der hele tiden, om bilen går eller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 7, 2010 samme med min, i tillegg merker jeg at det vibrerer i clutchpedalen når jeg kjører 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 17, 2010 Hva slags bremsevæske kjører dere med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...