Kikket litt på SLR McLaren i dag=)

Anbefalte innlegg

Ja gjett om jeg kjørte forbi b.o.steen et kvarter etter de stengte da.. Visste ikke noe om at den var inne jeg... :( Så at det var masse lys og masse folk, så fikk jeg vite av en kompis litt senere at selveste SLRen var på utstilling..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vell en slik Petter Stordalen har handlet, Røkke bare best og avbestilte

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er vel faktisk Petter Stordalen sin som er på rundreise nå. BOS skal bruke den til noe promotering før han får bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. *ringe pappa å be han selge e-klassen* ;)

Ble litt skeptisk med en gang jeg så mercedes merket oppå panseret.. regner med det bare er lys? Er "litt" galt å klistre på merker på en slik bil iallefall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så på denne da den var i stavanger. ble personlig ikke veldig imponert men men..det er bare meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppfordrer til melde-plikt dersom noen sporer opp at den kommer til Oslo-området - noe den trolig gjør dersom den ikke har vært her allerede.

Som personlig Mercedes-eier føler jeg at jeg må se denne :P

PS: Er det bare meg eller er det kjedelig design på bremseskivene? Alt er jo "the edge" på denne bilen, sikkert bremsene også, men de kunne jo godt sett litt heftigere ut...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er liksom en helt ok bil. designet er jo tøft men ikke alle liker det. ble personlig litt skuffet kanskje fordi jeg hadde veldig høye forventninger. sammenlignet med prisen syns jeg ikke den er var noe særlig å se. Motorlyden var heller ikke noe å skryte av med det lille jeg fikk høre da. stod på tomgang og dem ruste den vel opp til 3-5000 omdreininger. kan ikke si jeg ble noe imponert av lyden. hva den yter på sitt beste derimot er annen ting.

hør med mercedesklubben i norge, dem vet nok dato for oslo besøk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppfordrer til melde-plikt dersom noen sporer opp at den kommer til Oslo-området - noe den trolig gjør dersom den ikke har vært her allerede.

Som personlig Mercedes-eier føler jeg at jeg må se denne :P

PS: Er det bare meg eller er det kjedelig design på bremseskivene? Alt er jo "the edge" på denne bilen, sikkert bremsene også, men de kunne jo godt sett litt heftigere ut...

Tror ikke det er noe å utsette på bremsene. Da de testet bilen på Top Gear sa de at det var det råeste de hadde opplevd av bremsekraft.

Men skal være enig med deg at det var kjedelige bremser å se på..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er nokså store de bremsene..

Er vel 18" som sitter på og de fyller bra syns jeg..

Hvertfall bigale bremser på en AMG og disse er noe samme hvis ikke større.

Store in real life.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er 19" felger meiner jeg det var

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snygg bil. Hadde pengene vært på plass hadde det nok blitt Carrera GT istedet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.