#1 Skrevet August 1, 2010 skulle prøve å starte golf'n min etter en lengre uten start . hovedlysene fungerer ikke verken lang og nærøys, blinklysene fungerer ikke utvendig , men inne i cupen så står det att fullys står på hele tiden og det lyser svakt av begge blinklysene noen som har noen ideer om hva som er galt ????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2010 Kan høres ut som en jordingsfeil eller dårlig batteri? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2010 batteriet er i orden , men når jeg kobler bort hovedlyktene så fungere blinklysene men litt raskere pga den pæren i fronlykta mangler? noen som skjønner noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2010 Dette er når du kobler av kontakten på lykten? Prøv og koble fra en av gangen og se om det er feil bare på ene siden. Om dette er tilfelle ville jeg målt stikkene på den aktuelle lykta for overslag Mulig det har dannet seg fukt i koblingene på lykten, og irret litt om den har stått ubrukt i fuktig vær. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2010 Dette er når du kobler av kontakten på lykten? Prøv og koble fra en av gangen og se om det er feil bare på ene siden. Om dette er tilfelle ville jeg målt stikkene på den aktuelle lykta for overslag Mulig det har dannet seg fukt i koblingene på lykten, og irret litt om den har stått ubrukt i fuktig vær. det er likt på begge sider . kobler jeg til bare ene siden fungerer blinklyset til den siden som hovedlykta ikke er koblet mens den andre bare lyser ,men kan hende det er noe overslag der men rart det er begge lyktene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...