Anbefalte innlegg

Noen som vet om fuelrail`n fra S2 ABY passer på et org 20v innsug?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med du mener 20V sugemotorinnsug (7A) ? Avstanden mellom dysene er riktig, men ettersom 7A innsuget buer over toppen blir avstanden fra en eventuell fuelrail og ned til der dysene står helt feil. På 3B/ABY/ADY/AAN står railen så nært at bosch dysene står rett mellom railen og der de går inn på innsuget. På 7A går d noen rør ned til dysene fra railen. Dysene er heller ikke bosch, men av en annen produsent. De ligner ikke bosch dysene i det hele tatt og er mye lengre. Vurderte selv en 7A minifold på min 16V. Kjøpte et komplett innsug, men forstod fort at dette ikke var brukbart for meg. Har nå et AAN innsug, så jeg kjenner til forskjellene.

 

mvh

Vegard

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt å lage meg et selv det er derfor jeg vil vite om fuelrail passer. Blir dah å forandre på denne buen som rørene har. Men vist du er sikker på at fuelrailen passer går jeg for et forsøk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt å lage meg et selv det er derfor jeg vil vite om fuelrail passer. Blir dah å forandre på denne buen som rørene har. Men vist du er sikker på at fuelrailen passer går jeg for et forsøk!

 

Passer med tanke på avstanden mellom dysene, men festene er jeg ganske sikker på at blir feil. Kan hende du må maskinere om hullene du setter dyseni inn i innsuget i også. Skal du drive med sugetrim? Hvis du skal overlade ville jeg bare byttet til annet innsug. Kan bli en del arbeid dette.

 

mvh

Vegard

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.