#1 Skrevet August 1, 2010 Hei. Har hatt ute motoren min og overhalt den, og fått den på plass igjen nå, men får ikke start. Startmotoren kjinner, men har ikke gnist, og det virker som bensinpumpe ikke går. Noen forslag om hva som kan vere galt? Mvh Trygve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2010 Første du kan sjekke da er timing av register og fordeler at det står der det skal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2010 Har dobbeltsjekket at timing av register står rett etter at motor kom i, men ikke fordeler da denne er veldig knotete å komme til på, men sjekket dette nøye når jeg satte det ihop. Kommer heller ingen gnist ifra coil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2010 er ikke fordeler timet riktig får du ikke gnist. ikke byttet om på de to sensorene nede ved svinghjul heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2010 Ikke fra coil heller? For prøve å ta av den også da. Har byttet sensorene frem og tilbake uten resultat. Skal også se om jeg får tatt ut feilkoder imorgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 1, 2010 får ikke gnist fra coil da nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2010 Ha visst glømt pluggen til fordelaren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...