Anbefalte innlegg

Lurte på om det var noen her på forumet som har handlet fra dette firmaet??

Noen som har noen erfaringer å komme med i såfall?

Tenkte å få tak i meg et par ting her..Men er ikke så utrolig god i tysk akkurat :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg ikke er registrert noe sted eller kan et halvt ord tysk, er det noen som kan hjelpe meg å få tak i det jeg har lyst på??

 

Fant meg takrails på eBay, men skjønner ikke stort av det..

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=56536&item=4527830891&rd=1

 

Vet hva jeg skal ha på http://www.chrom-tuning.com også..

 

Hadde vært supert om noen kunne hjelpe ! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo

 

Det som stär pä ebay er at railsene er nye men at de har en liten skramme som du omtrent mä leite etter...

Railsene blir montert fra utsiden, og tak trekket mä ikke taes ned.

Det tar ca 15 minutter ä montre de.

Ny pris over 400 euro.

 

Eller stär det at han sender til de fleste land, men at det er bare muligt med oppkravs betalling i fra Tyskland, altsä mä du betale forskud.

 

Ingen garanti, eller reklamasjon....

 

 

När det gjelder chrom-tuning, sä kan jeg väre behjelpelig med bestilling fra de.. Fär jevnlig mail i fra medlemmer her som har fätt med seg at jeg bor i Tyskland og at jeg hjelper til med bestilling i fra chrom-tuning, sä det er ikke noe problem ä ta med en bestilling i fra deg...

 

Men nä vil det gä ca 4 -5 uker för jeg kunne eventuelt tatt med en bestilling opp til Norge for deg, reiser til Norge pä söndag sä jeg fär ikke listene levert her för jeg reiser....

 

Send meg en PM eller mail hvis du trenger noe mer hjelp til :D

 

Lasse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.