Hvilken BBS felg er dette?

Anbefalte innlegg

Hei, såg litt på felgene mine idag å la merke til at det stod BBS bak på felgene : eek :

trudde jeg hadde noen billige dritt felger jeg men : rolleyes noen som hvet hva denne heter? DSC00085.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, føler meg passe teit nå, tenkte ikke over at de hetter det som står på den ene Eiken :P off, på tide å legge seg trur jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å utfylle litt: Felgen er fra en (i dag) liten tuner som het A!Avantgarde (som du har funnet ut). Lagde en del hyggelig tilbehør til VAG-biler på midten av 90-tallet. De var bl.a. meget tidlig ute med alcantara-trekk til det innvendige listverket på A4 B5:). Men at det var BBS som produserte felger for de var nytt for meg. Kan kanskje forklare hvorfor de var så dyre i sin tid.

 

EDIT: Nå finner ikke jeg hjemmesida til A!Avantgarde (kanskje firmaet ikke lenger finnes under dette navnet eller i det hele tatt), men her kan man se litt av utvalget de hadde:

 

http://autodesignhaus.com/tuners/avantgarde/a4parts.htm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for Info Andreas! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.