#1 Skrevet August 1, 2010 Hei, såg litt på felgene mine idag å la merke til at det stod BBS bak på felgene trudde jeg hadde noen billige dritt felger jeg men noen som hvet hva denne heter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2010 haha, føler meg passe teit nå, tenkte ikke over at de hetter det som står på den ene Eiken off, på tide å legge seg trur jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2010 (endret) For å utfylle litt: Felgen er fra en (i dag) liten tuner som het A!Avantgarde (som du har funnet ut). Lagde en del hyggelig tilbehør til VAG-biler på midten av 90-tallet. De var bl.a. meget tidlig ute med alcantara-trekk til det innvendige listverket på A4 B5:). Men at det var BBS som produserte felger for de var nytt for meg. Kan kanskje forklare hvorfor de var så dyre i sin tid. EDIT: Nå finner ikke jeg hjemmesida til A!Avantgarde (kanskje firmaet ikke lenger finnes under dette navnet eller i det hele tatt), men her kan man se litt av utvalget de hadde: http://autodesignhaus.com/tuners/avantgarde/a4parts.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2010 Takker for Info Andreas! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...