#1 Skrevet August 2, 2010 Da var det igjen duket for lokallagstreff på Peppes i Tønsberg. Har du opplevd noe spennende siden sist? Ta med feriebildene og fortell! Vi sees 18:30! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2010 Kommer i brummende flatgolf. Endelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2010 Vi har jo f e r i e, så vi kommer! Mulig vi får 'langveis' besøk også, Thomas? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2010 Hææ? Satser på å komme.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2010 Yes...jeg kommer vettdu! Har sett fram tid dette noen uker.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 4, 2010 Ikke deg, Thomas, men Thomas Thomas, Thomas! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 4, 2010 Får vi Andreas til å komme, (duh..) så blir det nesten for mange lokallagsledere på én gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 5, 2010 Morroklumpen!!! Sees snart! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 5, 2010 Dette var hyggelig folkens!!!! Får håpe det ikke blir like mange år til som det var denne gangen til neste gang.... genial setning når jeg leste den etterpå kjenner jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 6, 2010 Ja, hyggelig at du stakk innom Thomas, la det ikke bli like lenge til neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...