#1 Skrevet August 2, 2010 Hei! Er det noen som vet om noen som reparerer felger til en bra pris rundt Akershus/Oslo? Det er bare en felg, ikke store skaden, men irriterer meg sykt fordi man ser forskjell : bråk : Haster!! Takker på forhånd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2010 Fredrikstad, http://www.felgretting.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2010 (endret) Fredrikstad, http://www.felgretting.com Som jeg beskrev i tråden "Akershus/Oslo", blir for langt å reise, men takk for tipset Flere som vet noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2010 Bump! haster: S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2010 http://www.sunnaas-hjul.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 3, 2010 Dekk sjekk i Askim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 3, 2010 Askim er i Østfold det Busch!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 3, 2010 Skadevekk på Ryen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 3, 2010 Dersom felgen ikke er skeiv, men bare trenger å fylles igjen, anbefaler jeg Skadevekk sterkt. Blir meget bra resultat og lav pris. Ring 40404000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 3, 2010 Takker folkens Men det hjalp lite, for ingen av dem ikke hadde tid i dag og jeg skal bort i morgen på formiddagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 3, 2010 Hvordan felg er det? Lakkert eller med polert kant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 3, 2010 Det er en Interaction LM Replica. Er ikke sikker, men tror det er polert kant:S Skaden er på ca. 10 cm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 3, 2010 Redd det beste er å kjøpe en ny felg: vinke : Da det sikkert ikke er så lett og få samme finnish vis man pusser ned såret, værstefall må dreie ned. Org leppa er jo ikke helt pollert men mer litt matt pluss klarlakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 3, 2010 Jeg tror ikke at skaden er så stor at man må kjøpe ny felg. Prøvde å pusse ned ripene i stad og det gikk fint. Men skulle kanskje gått ann å ha brukt et tynt lag med sparkel? Eller bare lakke over slik at skaden ikke synes så godt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 3, 2010 Det er litt vanskeligere når kanten er "polert" (i dette tilfellet er den maskinert og lakket med klarlakk oppå). Da er det ikke bare å fylle i såret med noe om man ønsker å få samme farge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 3, 2010 Okei, skjønner. Da får jeg leve med det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...