Haster: Reparere kantkjørt felg Akershus/Oslo

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som vet om noen som reparerer felger til en bra pris rundt Akershus/Oslo? Det er bare en felg, ikke store skaden, men irriterer meg sykt fordi man ser forskjell :P: bråk :

Haster!!

 

Takker på forhånd!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Som jeg beskrev i tråden "Akershus/Oslo", blir for langt å reise, men takk for tipset

 

Flere som vet noe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekk sjekk i Askim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Askim er i Østfold det Busch!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skadevekk på Ryen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom felgen ikke er skeiv, men bare trenger å fylles igjen, anbefaler jeg Skadevekk sterkt. Blir meget bra resultat og lav pris.

 

Ring 40404000. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker folkens :)

Men det hjalp lite, for ingen av dem ikke hadde tid i dag og jeg skal bort i morgen på formiddagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan felg er det? Lakkert eller med polert kant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en Interaction LM Replica. Er ikke sikker, men tror det er polert kant:S Skaden er på ca. 10 cm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Redd det beste er å kjøpe en ny felg: vinke : Da det sikkert ikke er så lett og få samme finnish vis man pusser ned såret, værstefall må dreie ned. Org leppa er jo ikke helt pollert men mer litt matt pluss klarlakk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror ikke at skaden er så stor at man må kjøpe ny felg. Prøvde å pusse ned ripene i stad og det gikk fint. Men skulle kanskje gått ann å ha brukt et tynt lag med sparkel? Eller bare lakke over slik at skaden ikke synes så godt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er litt vanskeligere når kanten er "polert" (i dette tilfellet er den maskinert og lakket med klarlakk oppå). Da er det ikke bare å fylle i såret med noe om man ønsker å få samme farge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, skjønner. Da får jeg leve med det :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.