Kule i forstilling gåen.A4,B6 FW.

Anbefalte innlegg

Det er den øverste armen på høyre side fremerst,har di denne på biltema (nr.)og er det brukende??

Hvor ellers kan jeg få tak i den?

Har Sport understell..

Skal på EU kontroll...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er forskjellen på sport understell og vanlig multilink?

Kan jeg bruke vanlig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme armene, bare fjærer/dempere som er forskjellig mener jeg. Rett meg om jeg har feil her.

Multilink er betegnelsen på designet i forstillingen. Alle B6 har multilink uavhengig om det er sportsunderstell, S-line eller standard understell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble til at jeg kjøpte den jeg trengte på biltema,men den var ikke lik orginalen..

Lengde o.l var helt lik men vinkelen på den siden kula satt i var ikke helt lik,ikke at det har noe å si da siden kula tar opp denne vinkel forskjellen uansett..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skal bøye kula i vinkel når den monteres. Kan det være det du mener?

Altså ikke alle leddene er helt 90' når de er montert på bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er ikke 90 grader nei,det er at den fra biltema er 70 grader og den orginale er 80 grader..for å ta et tall bare..ulik vinkl på kula ytterst,foringen inne var lik.

Ca 10grader forskjell på øyemål...

Skal på på 4 hjuls kontroll på mandag,satse på at det går bra..

Ska se om jeg kan ta et bilde av begge sider,ene med biltema og anndre orginal..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.