#1 Skrevet August 2, 2010 inbiller meg jeg har sett en golf 3 med sånne felger,men husker ikke hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2010 Jeg la ut bilde av en sånn en for noen måneder siden. Tror det var en tråd om de kuleste felgene, eller noe sånn:) Helt råe felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2010 skamråe hjul! Men som regel så er ET alt for lavt når man må ha adaptere osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2010 (endret) disse er 7,5x16 et55 foran og 9x16 et45 bak,må da gå an å få til det med adaptere uten å modifisere alt for mye?var ikke dyre heller,3500 inkl frakt,i følge selger er de ubrukte og har ligget lagret siden de var nye:)sendte deg pm med spm om adaptere anders,hmm,om en får 20-25mm adaptere bak,noe som da ender opp i et20-25,og25-30mm foran,som da blir et25-30 foran,am i rigth?fant noen adaptere her,men vanskelig å si hvordan kvaliteten er da.. her var dem mads;)men kan se ut som 17" disse?? fant ennå et.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...