Verdi på 16v KR med girkasse?

Anbefalte innlegg

Har muligens en 16v KR med girkasse på hånda.. hva er noe slikt verdt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har muligens en 16v KR med girkasse på hånda.. hva er noe slikt verdt?

1000-1500kr vil jeg si, dem er ikke sterkere en vanlig 020 kasse bare anna utveksling og grøvre splines til aksling til lamellplata. ("Det som skiller std 8v clutcher til 16v clutcher")

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om det er komplett motor m/girkasse. så rundt en 3 lapper? husk at dette ofte er motorer som er brukt hardt. og trenger kansje litt TLC for å bli helt i hundre :). så 3 lapper er noe gå ut i fra. litt mer om den er skikkelig bra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du er interessert så veit jeg om 2-3 2l 16v som er plukket ned og syrevasket. veiv er polert og avbalansert. resten inni følger med. om du har tenkt å bygge selv så blir dette billigere enn å starte på scratch selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var nok litt for kjapp på avtrekkern jeg, ser det nå at det står KR motor med kasse, da vil jeg si som Dan

ca.3-3,5 tusen, men alt kommer ann på hvordan bruken har vært og hvordan ting ser ut.

Følger f.eks innsprutnings systemet med osv..?

En 16v har som regel aldri vært pent brukt, men det er motorer som tåler juling helt klart!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

min 16v KR var gått 395k da jeg solgte den, startet som en drøm og ikke ventiltikk i det hele, men så skal det nå sies at det var registerhavari på 288k og da ble toppen planslipt og 8 løftere og ventiler byttet. Men gikk som et skudd fordet!

3-3500 er jeg enig i...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.