#1 Skrevet August 3, 2010 (endret) Hei. Noen som har erfaringer med å få vann ut av "fot lufteventliene" etter vask? Dugger også mye på ruta... Skjønner noe er tett lurer bare på hvor jeg skal begynne å lete. Har sett nedi vannkassa, den er jo veldig full av AC ting så vanskelig å få øye på no drenering der.... Det kommer ned en slange under bilen på pasasjer siden, er denne fra vannkassa? Er det farlig å blåse med trykkluft opp i den får å eventuelt åpne slangen igjen hvis den er tett? Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2010 den slangen er nok fra ac anlegget til å få fekk kondens vann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2010 Midt under AC-anlegget, rett over styringsdemperen sitter en svær gummibelg godt skjult som ofte tetter seg. Er det vann i vannkassa, skal det meste ut der. Du kan stake opp med f.eks. en ledningsbit (PR-innmat) eller en noe fleksibel plastpinne. Sikter du ned mellom AC'n og vannkassa mot motoren, bør du se den. Vanlig feil, i hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2010 Takker for svar Prøver i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 7, 2010 Da var det i orden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 7, 2010 Slik som Bjørn sa?? Eller fant du på noe annet lurt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 8, 2010 Jepp, er en sånn gummi gjennomføring på det laveste punktet. Sjekk den, jeg bare stakk opp litt større hull i min var bare et mini et der fra før.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 12, 2010 Jepp, blir ofte mye kompost nedi der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 13, 2012 Noen som har bilde av gummigjennomføringen under der i vannkassa? Sliter med vann inni kupeen frem i dørken på passasjersida. Har sjekka og tetta pansergjennomføring samt gjennomføring av motorvarmerkontakt. Ser ut som om dreneringen min mangler gummimansjetten..? Når jeg tømmer vann i vannkassa så kommer det ut under bilen, men kan det også være at noe kommer inn når denne mangler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 13, 2012 Kan du legge ut bilde av hvor feilen din var ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 13, 2012 Jeg gjorde akkurat det samme på min idag. Kom faktisk til på undersida, rett ved feste til procon-ten. Dreneringen var helt tett så det var tydelig at dette ikke hadde vært gjort på ei stund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 14, 2012 Skjønner ikke hvor den dreneringa er jeg..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 16, 2012 Midt under varmeapparatet på C4, og midt under batteriet på endel andre modeller. Sånn ca i midten av vannkassa, kan man si. På C4 kan du så vidt skimte kanten av gummien hvis du legger godviljen til, på konemors A4 B6 (egentlig B7, cab..) så satt proppen såpass løst at den falt ut og ned på girkassa når jeg skulel stake opp. Det var bare litt fin sand der, men det var nok til å tette proppen. Jeg satte den på plass igjen, åpen og ren, i hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...