Anbefalte innlegg

kjørte på jobb siste dagen før ferien, og hadde komt meg nesten på jobb da det smalt.

Clutchpedalen forsvant og en grusom oljeflekk dukket opp i speilet.

Utløserlageret?? kom trillende og her er resultatet. : gråter :

DSC00317.jpg

IMG_0189.jpg

det jeg tror har skjedd er at når clutchwiren røyk falt platen/dekselet som er forran utløserlageret av og lageret fallt ut.

men, her er jeg helt grønn...

Trenger hjelp rett og slett, hva har skjedd?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

altså, ga den grønne plata opp og hoppa ut? aldri sett det før gitt. kjøp nytt lager og plate og prøv igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det veit jeg ikke, jeg har ikke rørt en skrue, bare tatt bilde.

Det som har skjedd ser du på bilde. Clutch og lager ble bytta for litt over ett år siden, kan det ha vert slurv som gjorde at dette skjedde?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ha vært feilmontering av lokket evt, mne hvor er overføringsarmen til clutch? har den gitt opp?

eller har plata i clutchen gitt opp? slik at pinnen har forsvunnet inn? ikke lett og si

edit. kan se ut som om splines'n til armen som dytter utløserlageret har gitt opp. og gjort att lokket har hoppa ut. hva skjer om du drar clutcharmen oppover?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da kommer det ned en arm eller noe sånt inne i der.

la oss si at dette er worst case scenario, blir dette dyrt å fikse?

Er pengene som er det viktigeste i bildet her, skal dette fiksest så skal det skiftes tannstang og bærekuler. da dette var mangler på EU, i tillegg til 6 andre feil som i og seg er simple og fikse...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer litt ann på hva som har gått galt. :) er nok noen som er mer kvalifiserte enn meg til å svare på akkurat hva som har skjedd her. om det er en stopper eller noe slik som har røket. noen veit det nok sikkert tenker jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, du skal iallefall ha takk for hjelpen. Blir vell å oppsøke verksted for mer hjelp:)

Jeg ble iallefall litt klokere, og ikke minst litt mer optimistisk :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ny girkasse kan være letteste valg :) de får du jo billig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er feilen det jeg tror den er, så har armen som trykker på lagert sprukket og spretta bakover.

Letteste blir å skifte hele det dekselet på enden av kassa. Da skifter du ut hele utløsermekanismen.

Skrur ut de 4skruene du finner bak all dritten i bakgrunnen der;)

Trenger ikke ta ned kassa osv for å ordne det heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.