Dremel multi tilbehør og forhandlere i Oslo området ?

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen som vet om noen Dremel forhandlere i Oslo området som har ALT til Dremel ? Her jeg bor, har de kun et fattig lite utvalg.

 

Har sett i en katalog at man får kjøpt komplett slipe/poleringssett. Men må da være noen forhandlere i Oslo-området som selger dette, uten å måtte bestille gjennom katalog. Har ikke katalogen lenger, så husker ikke om det stod noen butikker i den.

På forhånd takk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Clas Ohlson har endel "dill" til dremel... sjekk på internettsidene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men dette var et komplett sett jeg så. De har mest biter. :) Men, funker vel kanskje det også ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener kanskje jernia har og.. brodern jobber på jernia skedsmo og jeg mener at dem har det. Kan sikkert høre med han om dem har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

som flere sier over meg, så har clas det du trenger til dremelen din.. har kjøpt ekstra deler min på strømmen. ellers kan du kanskje sjekke med Maxbo på gran.. tror KANSKJE de har der, men har ikke vært innom der å sjekket etter små deler.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Maxbo på gran, Landbruk og verktøy, og Byggern har ikke en dritt omtrent til Dremel.

Men da prøver jeg Clas jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Clas Jøran er fin ja...!! Var der og køpte mætt i Dremelstuff her om dagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.