#1 Skrevet August 4, 2010 Hei, Noen som har erfaring fra Mekonomen verksteder her i Trondheim? Mekonomen verksteder i byen: Winthers Auto Service Scan Parts AS Auto Konsult Trondheim AS Elwo Bil AS Trondheim Biltest Arve Opsahl AS Selsbakk Bilservice AS Risvollan Bilverksted AS De kommer visst bra ut på servicer og har noen småting på bilen jeg skulle fått fiksa. Roy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2010 småting på bilen jeg skulle fått fiksa.Roy De går ikke sykt fort rundt vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2010 De går ikke sykt fort rundt vel? Hahahahahah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2010 De går ikke sykt fort rundt vel? Hehe ved en anledning så må jeg se litt på snurrebassene også, men tror ikke Mekonomen får den jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2010 Hehe ved en anledning så må jeg se litt på snurrebassene også, men tror ikke Mekonomen får den jobben Nei det var det jeg håpet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 4, 2010 Ikke sett den på selsbakk bilservice iallefall. Den som holder til i Fossegrenda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 5, 2010 Ikke sett den på selsbakk bilservice iallefall. Den som holder til i Fossegrenda. Roger datt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...