#1 Skrevet August 4, 2010 Hei. Av ren nysjerrighet lurer jeg på hvor lang garanti det er på audi? hvordan er rustgarantien? sinkslepp? motorproblemer/havari etc. er det vanskelig å få igjennom slike ting eller er audi greie på det viset? har dårlig erfaring med andre bilmerker på dette området. bilen det gjelder er en 2006 A4. Tenkte dette er greit å vite så jeg kan sjekke bilen for eventuelle feil som sinkslepp å rust å andre problemer føre garanti går ut. Takker for svar og innspill:) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2010 Ny i norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2010 Sinkslipp: 5år Gjennomrustsgaranti (må ruste innantefra): 12år Garanti: 3år Reklamasjon: 5år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2010 Sinkslipp: 5årGjennomrustsgaranti (må ruste innantefra): 12år Garanti: 3år Reklamasjon: 5år. Hva om bilen er import? Min er importert 3 mnd etter at den var ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2010 import er 2år fra garanti fra fabrikk. Har du kjøpt bilen som bruktbil hos en fohandler har du 5års reklamasjon mot forhandler. Rust/lakk garantien skal være lik for norsk/import vel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 4, 2010 Riktig som Odd Gunnar sier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 18, 2010 jeg fikk akkurat avslag på en sak angående en flekk ovenfor listen på førerdøra på a4'n min, der lakken regelrett datt av, uten noe form for rust under eller noe sann. Ingen ytre skader på lakken, der lakken forsvant var akkurat i overkant dørlisten. Dei begrunnet avslaget med at bilen var importert og da hjelder ikke kjøpsloven påstår dei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 18, 2010 jeg fikk akkurat avslag på en sak angående en flekk ovenfor listen på førerdøra på a4'n min, der lakken regelrett datt av, uten noe form for rust under eller noe sann. Ingen ytre skader på lakken, der lakken forsvant var akkurat i overkant dørlisten. Dei begrunnet avslaget med at bilen var importert og da hjelder ikke kjøpsloven påstår dei... Du har reklamasjonsrett overfor selger. 2 år ved privatsalg og 5 år ved forhandler/firmasalg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 19, 2010 ok, men det hjelper sikkert meg lite, forhandleren jeg kjøpte bilen av er konkurs tror jeg, var ved Bil-24 i sarpsborg jeg kjøpte bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...