#1 Skrevet August 4, 2010 Skal kjøpe 195/40 dekk nå, og vil derfor høre om noen her vet hvilke av dekkmerkene som leverer de smaleste dekkene? Jeg har tenkt å bestille fra http://www.dekkonline.com ettersom de leverer på døra og har rimelige priser inkl. frakt. Det finnes vel ingen dimensjoner mellom 185/35 og 195/40? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2010 Er vel Toyo vel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2010 Ok Da går jeg vel for Toyo! Noen flere som kan bekrefte dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2010 Falken leverer som regel veldig breie dekk ifht andre merker i samme dim har jeg erfart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2010 17" på 8" ? Hankook synes jeg er meget pen på 8x17 (194/40) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 4, 2010 Falken leverer som regel veldig breie dekk ifht andre merker i samme dim har jeg erfart. Hmm..jeg har Falken 451 i 215/40 som jeg tenkte å sette på 9" felgene bak, men hvis det er bredere enn andre merker så vurderer jeg om jeg skal droppe det, kanskje. Planen var jo egentlig 205/40 eller 215/35 bak på 9". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 4, 2010 17" på 8" ? Hankook synes jeg er meget pen på 8x17 (194/40) Felga jeg skal ha 195/40 på er 7,5". Vurderte 185/35, men det tror jeg kanskje blir så lite gummi at det kommer til å se dumt ut.. Er Hankook forholdsvis smalt dekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 4, 2010 FALKEN ZIEX ZE-912 skal vel være smalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 4, 2010 FALKEN ZIEX ZE-912 skal vel være smalt? Det har jeg hørt også, men http://www.dekkonline.com har ikke dette inne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 5, 2010 Det er falken fk-452 som er breiere en de fleste andre merker, gamle 451 er mye smalere en std. igjen. Det smaleste nå er vel nankang, men om du vil ha det, det er opp til deg å avgjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 5, 2010 Det er falken fk-452 som er breiere en de fleste andre merker, gamle 451 er mye smalere en std. igjen. Det smaleste nå er vel nankang, men om du vil ha det, det er opp til deg å avgjøre Flott. Da prøver jeg 215/40 Falken 451 på 9". Naahh..har ikke særlig god erfaring med Nankang på vått føre, så tenkte å kjøre på noe annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 5, 2010 Flott. Da prøver jeg 215/40 Falken 451 på 9". Naahh..har ikke særlig god erfaring med Nankang på vått føre, så tenkte å kjøre på noe annet. Skal jeg være ærlig, så setter jeg falken dekket i samme klasse som nankang, harde og vonde å kjøre på, og ikke spesielt gode på vått etter bare litt bruk. dette er da 452. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 5, 2010 512 strekker mye, om det er det du vil ha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 12, 2010 dekkonline har ikke 512, Eirik Hva er smalest av disse da? Noen som vet? - Hankook Ventus S1 evo K107 - Toyo PROXES 4 - Dunlop SP SPORT MAXX TT - Kumho ECSTA SPT KU31 Tenkte å bestille i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 12, 2010 Kuhmo dekka er ikke så smale tror jeg. Har 215/40/18 på 8.5" felg på Golfen... Ikke masse strekk der akkurat. Ville nok tatt Toyo dekka.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 12, 2010 Da er Toyo bestilt! Takker, Mikkel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...