skal det være slik eller må jeg ha nye skåler? :S audi 80 quattro.

Anbefalte innlegg

har akkurat fått biln'en min på veien igjen, og på neste fredag så skal den på firehjulskontroll. og da jeg åpnet panseret mitt nå, så så jeg dette !: bh :: mad :

w.jpg

e.jpg

skal det være sånn eller må jeg han nye skålet til demperne????: klø : bilen har senkefjører på org. dempere.

jeg syns dette er helt på tryne, men håper dere kan gi meg svar fort. vis jeg må skaffe meg noen deler før neste fredag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

legg inn bildet via avanserte funksjoner og last opp bilde

vi kan ikke se bilder direkte fra din hiddenmaskin :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

legg inn bildet via avanserte funksjoner og last opp bilde

vi kan ikke se bilder direkte fra din hiddenmaskin :)

det er ordnet ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dissa der satt veldig mye opp i mine øyne, men. dog litt usikker på hvordan det skal være på en audi :) i min verden (golf2) så ville lagrene der bare vært og kaste :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dissa der satt veldig mye opp i mine øyne, men. dog litt usikker på hvordan det skal være på en audi :) i min verden (golf2) så ville lagrene der bare vært og kaste :)

ja, syns dem var veldig mye opp selv, og ikke vet jeg hvordan det skulle ha vert eller hvilken deler jeg må da for å ordne dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noe slark opp og ned på fjærbenet når du jekker opp bilen? er ikke sikker, men kan være du har satt fjærbenslageret feil vei på? på min 80 er denne skålen nesten nedtil karoseriet vertfall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noe slark opp og ned på fjærbenet når du jekker opp bilen? er ikke sikker, men kan være du har satt fjærbenslageret feil vei på? på min 80 er denne skålen nesten nedtil karoseriet vertfall

kunne løfte den opp og ned ja, når den sto på bukker. har ikke peiling, for bilen var sånn da jeg kjøpte den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har du nok montert fjærbenslageret oppned! snu det og da, vil nok skålen komme lenger ned!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har du nok montert fjærbenslageret oppned! snu det og da, vil nok skålen komme lenger ned!

hmm. får ut å skru den fra hverandre igjen å se da :) håper det ordner seg ;)

takk for svar Anders!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.