A4B5 Double/Single Headlamp ?

Anbefalte innlegg

Hey! har en kompis som nylig har kjøpt seg en A4B5 1998 mod, som han skal endre litt på osv. og han vurderer Xenon/Xenonmatch eller Led pærer på bilen, men er usikker på hvordan lyspærer han har, prøvde og søke meg fram på Osram sine sider, men fikk et valg mellom Double eller Singel headlamp, og avhenging av hva jeg velger så er sokkelen annerledes, velger jeg doubel headlamp får jeg H7 og Singel får jeg H4...

Så jeg lurer på om noen kan fortelle meg hva han har på bilen, legger ved LINK til annonsen med bilder osv. så kansje noen kan se hva han har, før jeg klarer faen ikke å finne det ut :P

Takker for all hjelpen! :) og vist noen vet hvordan sokkel det er i park. lys så er det bare å rope ut! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har "single" lamper.. Med H4.. Få han til å kjøpe seg facelift lamper først.. H4 greiene er ikke helt optimalt. Og xenon i lamper med opptikkglass er dødsens..Han skal sikkert ha 6000K for det er kult, og det er et helvette å møte på veien. 4300K er greit nok men ikke helt bra det heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sokkelen til parklys er W5W, skal han ha xenonmatch pærer, anbefaler de fleste Höen, fordi det gir den såkalte beste xenon-look'en. Som du blandt annet får kjøpt her: http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=index&cPath=28

Anbefaler også å oppgradere til facelift lamper, Frode Kristoffersen her på forumet selger dette med tilbehør.

Originale lampene er jo utrolig stygge, så facelift lamper gjør utrolig mye med fronten på bilen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.