Anbefalte innlegg

Når jeg svinger, spesielt til høyre, så får jeg en slags stygg gnikkende gummi lyd, den kommer ca "midt" under motoren, noen som har peiling på hva det kan være? tannstaget??

hører kun denne lyden når jeg står i ro, når jeg kjører er denne lyden iallefall mye lavere..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har peiling? blir bare værre å værre :| kan det være styrestaget som bråker?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usikker på hvordan ting er på en A4 - men kan det være svinglageret som sitter på toppen av støtdemperne som ikke funker? - at den i stede vrir på gummi "puten" oppe i "hjultårnet" - om det er slik på denne bilen da.......

Ikke alltid godt å høre hvor slike lyder kommer fra, men om du er sikker på at de faktisk kommer fra et sted midt under bilen så er det nok noe annet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usikker på hvordan ting er på en A4 - men kan det være svinglageret som sitter på toppen av støtdemperne som ikke funker? - at den i stede vrir på gummi "puten" oppe i "hjultårnet" - om det er slik på denne bilen da.......

Ikke alltid godt å høre hvor slike lyder kommer fra, men om du er sikker på at de faktisk kommer fra et sted midt under bilen så er det nok noe annet.

Er ikke et slikt lager på biler med multilink forstilling. Da det ikke er noe sving i støtdemperene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres iallefall ut som det kommer fra midten av bilen, men kan da ikke være så mye annet et eller annet ledd i forstillingen, hadde det vært noe med tannstaget skulle det vell også være andre symptomer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.