#1 Skrevet August 5, 2010 Hei ! Som tittel sier er jeg på utkikk etter den plastbuen på høyre side på en golf 2 GTI. 89 mod. vet ikke mye om wv så tenkte noen her kunne være behjelplige med noen svar. er dette noe som er lett og få tak i og i såfall hvor, passer plastbuer fra andre wv biler og i såfal hvilke? har noen en liggende kjøper jeg den gjerne. Mvh Bjørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2010 ordnet seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2010 hjelper mange andre om du kunne skrive hvordan det ordnet seg så når andre søker på hjulbue golf gti. Så finner dem svaret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2010 Sorry, min feil, ringte østfold bildemontering 69127222,de hadde ikke på plassen, men kunne bestille 4 nye til ca 550.- komplett, ringte torsdag kunne hente på mandag. meget fornøyd med servise, snakket med en som het atle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...