Bytte av Tannstang på 2001 A6 2,5TDI. Hvordan??

Anbefalte innlegg

Ser ut som eg må skifte tannstanga på min A6 2,5 TDI: mad : Har prøvd Omega oljetetning men funker fint en liten stund men nå lekker den som ei sil igjen. Sååå er det noe her som har byttet tannstang på a6 som kan gi meg litt info om "how do you do it" før det ser trang og kukat under der, eller komer man til der batteriet er på oversiden: rolleyes....................................

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi brukte vel 6-8 timer fordelt på tre kvelder. Ja, du må skru den siste skruen ut under ifra. Det som er så jævlig er at en må ligge under å holde skrallen med 3 forlengere, og en må stikke hånden inn ifra hjulhuset i føle seg fram og sikte, og plutselig treffer du.

Og den må gjenteas når driten skal sammen igjen.....

Har du manuell er det nok bedre plass, men med tip er det trangt....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi brukte vel 6-8 timer fordelt på tre kvelder. Ja, du må skru den siste skruen ut under ifra. Det som er så jævlig er at en må ligge under å holde skrallen med 3 forlengere, og en må stikke hånden inn ifra hjulhuset i føle seg fram og sikte, og plutselig treffer du.

Og den må gjenteas når driten skal sammen igjen.....

Har du manuell er det nok bedre plass, men med tip er det trangt....

Uff det høres heilt for jævligt ut: rolleyes. Har nok tip kasse så er nok trangt der: mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.