#1 Skrevet August 5, 2010 (endret) Hei. Jeg skal ut med dysene i golfen for og teste om de gir nok bensin, og om sprøytebildet er nøyaktig. Er det en grei måte og få dysene til og åpne uten og prøve og starte bilen? Kun ved og kjøre bensinpumpen for så og åpne en og en dyse... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2010 vis du setter 1og 1 dyse i vær flaske så kan du se om de leverer like mye bensin.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2010 Det er jeg klar over. Jeg ville bare finne ut om det var en måte å få dysene til og åpne uten og vri rundt nøkkelen. f.eks ved og kloble strøm på de? Men hvis det er eneste mulighet så får jeg heller gjøre det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2010 Det er jeg klar over. Jeg ville bare finne ut om det var en måte å få dysene til og åpne uten og vri rundt nøkkelen. f.eks ved og kloble strøm på de? Men hvis det er eneste mulighet så får jeg heller gjøre det! setter du 12v direkte på dysene så går de hele tiden, så da kan du lage en testbenk hvor du får de til å sprute i hver sin flaske og se om det blir ca like mye i hver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 6, 2010 Men kan man sette direkte 12v på dysene. Mener jeg leste en plass at de ikke tålte konstant spenning. Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? Kan jeg bare koble 12v direkte så er det ikke noe problem å få testet de... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 6, 2010 Klart de tåler 12v, det er den spenninga de er konstruert for å fungere med. Holder med en 5 sec test feks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 6, 2010 Var ikke det at de ikke tålte 12v, men leste en plass at hvis de fikk kontinuerlig 12v så kunne de brenne opp. Dysene får vel spenningen i korte pulser. Men jeg får koble meg opp en rig og se om jeg får det til. Men så nå når jeg demonterte fuel railen at det er lekasje på tilførselslangen inn til bensintrykksregulatoren og returslangen. Så disse må nok byttes. Det kan vel og ha noe å gjøre med at den ikke går som den skal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...