Forurensing på polert felgkant

Anbefalte innlegg

Hei.

Da jeg kjøpte bilen min, fikk jeg med noen 19" ASA felger. Men den tidligere eieren hadde vært litt dårlig til å vaske felgene da han satte på vinterhjula. Så i løpet av vinteren har salt o.l satt sine spor i felgene. : bh : Da var helt svarte da jeg fikk den, men etter å ha gått over felgene med en felgrens, ble de rene. Men i den polerte kanten på felgene er det fortsatt litt merker. Det ser ut som litt lysere 'falming' der saltet var. På resten av felgen er det ikke noe skader. Kun på kanten. Har også prøvd litt med autosol, og en chrome polish fra Meguiras, men det ble ikke mye bedre.

Er det noen som har et tips om hva som må gjøres for at de skal bli pene igjen. Må jeg skru de i stykker og levere inn kanten til polering? Eller er det noe jeg kan gjøre selv? Pusse med meeeeeget pent slipepapir, før jeg rubber og polere opp igjen. Håper noen kan svare på dette, slik att jeg rekker å gjøre noe med det før sommeren kommer : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.