#1 Skrevet Februar 15, 2005 Når man ikke har råd til de store får man ta til takke med noen mindre versoner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 15, 2005 Motor: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2005 Interiør: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 15, 2005 Stilig! 1/12? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 15, 2005 Utrolig fete.... Kosta kosta hvor??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 15, 2005 Disse er 1:18 modeller. Kjøpte de hos min lokale Audi forhandler. Sport Quattroen var den siste grønne han hadde og Rallye Quattroen bilen hadde bare blitt revet bort. Får snart inn en S1 () som jeg SKAL ha! SQn kosta 599 og Rallyen kosta 639. Rallyen har de vist sluttet å produsere... Svinger man på rattet så svinger forhjulene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 15, 2005 Var skikkelig kule... Fine detaljer ser det ut som.. Vet du vilket merke de er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 15, 2005 Ser ut som AutoArt. Norsk importøre er P&A Import på Lørenskog (rettutenfor Oslo) http://www.modellbiler.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 15, 2005 AutoArt heter de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 16, 2005 Mange bra detaljar! Likte faktisk best SQn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 28, 2005 Trodde disse kom i byggesett jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 28, 2005 Les & Lær: Står MASSE om AutoArt modellene i denne tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...