En eller flere forsjellige typer skinn interiør, S4 c4 ? HASTER..HASTER !!!

Anbefalte innlegg

Hei......

Trenger en kjapp bekreftelse på at 1992 Audi s4 c4 sitt skinn interiør kun ble levert som det interiøret med sidestøter, å ikke de kjipe "comfortsetene" for å kalle dem det. De som flere 2.6E/2.8E Quattro har ???? Stemmer ikke det ?

Har nemlig kommt over et komplett interiør i sverige hos en bilopphugger jeg skal ringe til i morgen tidlig.

Men så har de ikke lagt ut bilder. Jeg skal selvfølgelig spør om de kan sende noen bilder, men greit å vite før jeg ringer, slik at det ikke plutselig viser seg at at det ikke er den type interiør jeg trodde det var.

Interiøret stammer fra en orginal 1992 S4 sedan 20v turbo.

Takk for svar ;) !!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nok desverre sett S4 med disse "kjipe" setene som du snakker om også. Så du bør nok få bilder før du løper og kjøper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste har sportseter , men enkelte har disse slappe setene. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åååååååååååååå.......Asj : dum :

Jaja, jeg får krysse fingrene å håpe på det beste.

Da blir det vertfall ikke handel før jeg vet hva jeg eventuelt kjøper....Altså, bilder trengs : vinke :

Takk for veldig kjappe svar folkens : rock : !!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gamle S4en min hadde kjipe seter, så de finnes. Men hvorfor ikke bare ringe og spørre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo det han skal i morgen tidlig om du har lest det han skriver.. :P

Men om S4 var levert bare med sportssetene så hadde han jo sluppet å snakke med en hugger eller noe som syns at setene ser ganske sporty ut, men så er han vant til ihjelsittede seter i sin subaru justy.. Om du skjønner tegninga.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er prisforlangende, siden du har det så travelt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris er ikke oppgitt, så må ringe å høre hva de forlanger ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.