#1 Skrevet August 5, 2010 I Passaten er girkula ganske slitt....tror ikke jeg gidder å bytte hele belgen, fordi den ser ikke så gal ut...men kunne tenkt meg å bytta kula til noe sprekere/penere..... Noen tips til fin 5 girs kule? Er vel flere her som har bytta til andre kuler enn den org.... Passer f eks Golf R32 sin...står det 32 på den vil jeg jo ikke ha den..... Bør egentlig være uten alu, siden det ikke er i bilen, men tar godt imot noen tips med også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2010 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2010 Kan noen ta bilde av den de har i sin bil, evt Touran osv å vise fram? Jeg får vel ta meg en tur innom Møller...er vel lettest det..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2010 Denne tråden kan slettes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...