#1 Skrevet Februar 15, 2005 Helluh! Noen som har bilder å specs av den røde sciroccon som går her?! Er ikke fyr`n fra vegsundet eller.no ? Jævla nice tralle Hadda vært fint med bilder.. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2005 bor 100m unna meg.(vegsundet) Har stått i en låve i mange å mens den har blitt restaurert. Synes ikke den var helt min smak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2005 Er det denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2005 jepp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 16, 2005 jeg syntes den var rå. stilige felger vertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2005 var jo gjennomført da, men så synd at disse ikke holdes originale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 16, 2005 Er det denne? Jepp, det er den! Dissa bilder ligger på bilforumet.net også.. Men vil gjerne vite litt mere en tralla... Specs + flere bilder bor 100m unna meg.(vegsundet) Har stått i en låve i mange å mens den har blitt restaurert. Synes ikke den var helt min smak. Er vel ikke tilfeldigvis bror til Espen Nørve?! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 16, 2005 stemmer nok det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 22, 2005 ahhh.... NAJS vogn ditta da!!!! skikkelig PORR 80's kjerre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 22, 2005 nei faen! den tupperware stylingen va ekkel! tenk å koste på så masse penga og tima også blir resultatet slik. mi meining. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 24, 2005 no må du roe d litt ner her Bigg... gutten har jo laga se fin bil! NOKKEN lika slik plasticfantastic vettu! hehe... så vidt e huska va d no NOKK plastic på a4'n din... eller? ;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 24, 2005 kremt host uvesentlig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 24, 2005 hehe... jauda gauda... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 24, 2005 Fint med litt plastic Jah Big, der va vel litt på di tralle me 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 25, 2005 Oj, er ingen fan av plast på scirocco, men denne var jo nesten fin! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 25, 2005 kommer sikkert til å bli halshogd av dere nå... men jeg syns faktisk at den var stilig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 25, 2005 *springer å hogger hode av Glenn* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 25, 2005 Arrrg...hva er det med negative suppehuer da? Bilen er jo gjennomført og dritrå!! Jeg gir den fem av fem tumler opp! : ja :: ja : Norges fineste 1`er-Scirocco, enten man liker de originale eller stylede! Alt dettte plastic-fantastic-pratet kan dere ta med dere på Dildo-party:fy: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 25, 2005 Dette er hver sin smak. Jeg holdt på å gjøre det samme med min, men heldigvis klarte jeg å styre unna det. Morro at noen tørr, og syns dette også er kult. Veit også at det går en slik i Halden omerådet også (vis han ikkr har solgt den da) Den er gul, med samme stylinga. Men dere som gjør dette, si ifra til meg først, jeg tar de delene som ikke brukes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 4, 2005 Fin fin og gjennomført bil ditta, og plastikk er inn selv om jeg eller kremt Toten transport har redusert mitt sortemang av plastik i det siste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 4, 2005 Her er den gule jeg nevnte tidligere i tråden. Er til salgs igjen. Samme selger som sist. Prisen er også redusert noen ganger. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=740576 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...