#1 Skrevet August 6, 2010 (endret) Hei! Nåken med Vag Com i byn eller omegn som kan sletta airbag feilen min ein dag, for 1 passelig sum? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2010 Årsmodell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2010 Golf IV R32 ja, produsert årsskiftet 02/03. Solgt som 2003 mod. slik so me dei fleste IV'ane. Motor kode BFH om eg ikkje huska feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2010 Bare å ta en tur til Askøy så fikser vi d:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 8, 2010 bor på Askøy jeg også og har vag-com som passer til din bil. Viss passer, så ordner vi det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 9, 2010 Ælska da guta! Sende ein PM te 1 tå dåke når eg har lodda litt under førersetet, så avtaler me. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 30, 2010 Noen som hadde giddet å ta en diagnose på min ? Bilen står i fyllingsdalen.. Mvh Joakim.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...