#1 Skrevet August 7, 2010 (endret) Har fått tak i;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2010 ikke akkurat i området men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2010 Skal du noe i nærheten av oslo eller lenger nord? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2010 Jeg har ett helt nytt xenon h11 sett liggende. 4300k. Kan få kjøpt dette siden jeg ikke skal montere før ny frontleppe og lakkering er gjort. Jeg bor også i hunndalen;) 500.- og det kan hentes i kveld. Treffes på 91183196 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 10, 2010 Skal du noe i nærheten av oslo eller lenger nord? Desverre ingen planer om det Det hender jeg er i oslo men vet ikke eksakt når neste gang blir. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...