#1 Skrevet August 7, 2010 er det noen triks jeg kan gjøre for å fjærne denne skranglinga ved pådrag? den er nesten ny og den har skrangla fra dag 1. har prøvd med en dråpe silicone olje ,men det virka ikke.... det er denne jeg har: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2010 Har du montert den med medfølgende "innsnevring"? T-stykkene som følger med orginalt har som regel dette innebygget. Uten dette vil de skrangle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2010 ja,eneste jeg droppet var et filter som så ut som et sånnt filter som brukes som bensinfilter på mopeder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2010 det filtret brukes til å jevne ut pulsene slik at de blir litt mer strømlinjede og derfor mindre støy i måleren men, på en slik kvalitets skala. jeg har en måler jeg kjøpte. den er direkte tilkobla innsuget. lager NADA lyd kosta ikke stort heller. og er metrisk Racimex heter den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 7, 2010 ok da skal jeg prøve å montere det filteret. takker for svar - jeg monterte en måler på min forrige b5 også og der var T-stykket litt anderledes, det bar en "plombe" i den ene utgangen som hadde et hull på str.med en nål mens de to andre utgangene var normale, det T-stykke som fulgte med denne måleren var allle utgangene like store. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 8, 2010 kjøp deg en måler av god kvalitet. jeg kjører med GlowShift måler og ikke en lyd, hadde slike autogauge før og den bråkte no jævli. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 8, 2010 jeg trodde den var å bra jeg når jeg kjøpte den,men vet nå at den ikke var no særlig..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 1, 2010 monterte filteret og skranglinga blei borte! takk for hjelpa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...