Anbefalte innlegg

er det noen triks jeg kan gjøre for å fjærne denne skranglinga ved pådrag? den er nesten ny og den har skrangla fra dag 1.

har prøvd med en dråpe silicone olje ,men det virka ikke....

det er denne jeg har:

audigauge3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du montert den med medfølgende "innsnevring"? T-stykkene som følger med orginalt har som regel dette innebygget. Uten dette vil de skrangle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja,eneste jeg droppet var et filter som så ut som et sånnt filter som brukes som bensinfilter på mopeder..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det filtret brukes til å jevne ut pulsene :) slik at de blir litt mer strømlinjede :) og derfor mindre støy i måleren

men, på en slik kvalitets skala. jeg har en måler jeg kjøpte. den er direkte tilkobla innsuget. lager NADA lyd :) kosta ikke stort heller. og er metrisk :P Racimex heter den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok da skal jeg prøve å montere det filteret. takker for svar -

jeg monterte en måler på min forrige b5 også og der var T-stykket litt anderledes, det bar en "plombe" i den ene utgangen som hadde et hull på str.med en nål mens de to andre utgangene var normale, det T-stykke som fulgte med denne måleren var allle utgangene like store.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp deg en måler av god kvalitet. jeg kjører med GlowShift måler og ikke en lyd, hadde slike autogauge før og den bråkte no jævli.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg trodde den var å bra jeg når jeg kjøpte den,men vet nå at den ikke var no særlig.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

monterte filteret og skranglinga blei borte! takk for hjelpa!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.