Raskt spørsmål om inpress

Anbefalte innlegg

Da det står ET35, er det da hvor langt ut den bygger? Og vil ha ET45 stikke lengre ut på bilen? : rolleyes:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tallet angir offset til navet i forhold til senter av felgringen. ET45 vil føre til at felgringen kommer 10mm lenger inn i bilen enn ET35.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki :) Så ET35 vil da stikke lengre ut enn da en ET45 felg?

 

Takker :) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ET35 vil da stikke lengre ut enn da en ET45 felg?

 

Stemmer, det vil stikke 10mm lenger ut.

Også, hvis du putter på en spacer vil du minke tallet. La oss si du har en ET45-felg å putter på 10mm spacer = ET35...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk :) Saken er at jeg har en 18" felg med ET35, og på A4 er det jo ET45 som er originalt.. Skal vel gå greit det? :) sånn ca, akuratt ikke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer litt ann på breddeforskjell også, en 18x7,5" med ET 35 blir ikke lik som en 18x9" med ET35

Men jeg synes det ble knall når jeg gikk fra 16x7,5" ET45 til 19x9" ET35 på C4'en min, så det kan kanskje passe på A4'en din (men jeg har ikke peiling på A4 og felgdim)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men vil det bli fare for sporing om jeg bruker ET35 på Audien min? Og problem med tekniske kontroll (EU kontroll, teknisk kontroll osv)

 

Hadde 18", 225/40 Et45 på gamle bilen, det gikk helt fint.. Blir 225/40 dekk på de nye felgene å, men de stikker jo lengre ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men vil det bli fare for sporing om jeg bruker ET35 på Audien min? Og problem med tekniske kontroll (EU kontroll, teknisk kontroll osv)

 

Hadde 18", 225/40 Et45 på gamle bilen, det gikk helt fint.. Blir 225/40 dekk på de nye felgene å, men de stikker jo lengre ut

 

På en a4 b5 så er et 35 det mest kurrante på felgstr fra 8 til 9 tom etter min mening, så det er ikke noe å bekymre seg for. jeg hadde 8,5x19 et 35 på min gamle b5 for mange år siden. og det er et35 som er mest brukt på disse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men vil det bli fare for sporing om jeg bruker ET35 på Audien min? Og problem med tekniske kontroll (EU kontroll, teknisk kontroll osv)

 

Kommer litt ann på hvor brei felgen er, samt hvilken dekk.dim du bruker på denne felgen.

Min bil er godkjent med 8,5x18" ET35 og 235-40-18 dekk, så hvis den er "innenfor" den dimensjonen vil du ikke ha problemer med å få det godkjent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.