#1 Skrevet August 9, 2010 Min CC begynte a fuske, ville ikke koble inn etc, for så å legge helt av til slutt. Etter søk på forumet virket det som at det var størst sjangs for at det var ledningsbrudd i hendelen som var årsaken. Skiftet denne i går, men den er fortsatt "stein død". Bryter på bremsepedal ser ut til å virke normalt, dvs bremselysene virker som de skal. Må jeg resette CC`en etter bare å ha skiftet hendelen? Hva er neste sannsynlige feilkilde i systemet? Noen som vet noe der ute???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2010 Min CC begynte a fuske, ville ikke koble inn etc, for så å legge helt av til slutt. Etter søk på forumet virket det som at det var størst sjangs for at det var ledningsbrudd i hendelen som var årsaken. Skiftet denne i går, men den er fortsatt "stein død". Bryter på bremsepedal ser ut til å virke normalt, dvs bremselysene virker som de skal. Må jeg resette CC`en etter bare å ha skiftet hendelen? Hva er neste sannsynlige feilkilde i systemet? Noen som vet noe der ute???? Manuell kasse? Clutchpedal bryter, eller 1 trinn på bremsepedal bryteren er vanlige ting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2010 Manuell kasse? Clutchpedal bryter, eller 1 trinn på bremsepedal bryteren er vanlige ting. Takk for svar Stian! Har automatkasse (tiptronnic). Er det flere brytere på bremsepedalen, eller flere trinn på samme bryter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2010 Er somregel kun 1 bryter med 2 trinn:) Kan jo være andre ting også.. men greit å sjekke, da bremselysbryter er så vanlig feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2010 Hijacker tråden i håp om at Frilseth tar en titt Nettopp skjedd noe lignende i Golfen min. Har du peiling på om det er hendelen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 9, 2010 Er somregel kun 1 bryter med 2 trinn:) Kan jo være andre ting også.. men greit å sjekke, da bremselysbryter er så vanlig feil. Noch einmal, danke! Skal sjekke bryteren i morgen , men det blir nok flere spørsmål,-- trur eg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 10, 2010 Hijacker tråden i håp om at Frilseth tar en titt Nettopp skjedd noe lignende i Golfen min. Har du peiling på om det er hendelen? Hendelen kan du teste med vagcom i måleblokk:) Tipper bremselysbryter på din også i grunn hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 10, 2010 (endret) Noch einmal, danke! Skal sjekke bryteren i morgen , men det blir nok flere spørsmål,-- trur eg. Nur nett:) Viel glück! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 13, 2010 Nur nett:) Viel glück! Hei igjen! Fikk tatt av deksel over pedalene og sett på moroa. Der er to brytere, en sort med ca to ledninger og en slange som gå inn på den, og en hvit bryter med to-tre ledninger påkoblet. Antar at det er den sorte med inngående slange som er for CC` en. Hva er slangen til, noe vakumstyr eller? Er forresten noe lealaust billigt skrammel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 14, 2010 Hei igjen! Fikk tatt av deksel over pedalene og sett på moroa. Der er to brytere, en sort med ca to ledninger og en slange som gå inn på den, og en hvit bryter med to-tre ledninger påkoblet. Antar at det er den sorte med inngående slange som er for CC` en. Hva er slangen til, noe vakumstyr eller? Er forresten noe lealaust billigt skrammel. Du har vacumstyrt CC du, siden du ikke har fullelektrisk gasspjeld. Om det ikke er brytern så er det ganske mange mulige feilkilder:( Vanskelig å gjette 100% Kan feks være CC modulen, vacum slanger osv osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 15, 2010 Du har vacumstyrt CC du, siden du ikke har fullelektrisk gasspjeld. Om det ikke er brytern så er det ganske mange mulige feilkilder:( Vanskelig å gjette 100% Kan feks være CC modulen, vacum slanger osv osv Hei igjen Stian, og andre! Ok, men er det en ide å skifte bryteren på bremsepedal og se? Forstår at det er en vakumslange som går inn på den, hvor ender denne slangen opp. Kan man se feilen på en diagnose? Har ikke noe slikt utstyr selv,må vel til Møller da. Egil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 8, 2010 Hurra, fikk det til!!!!! Googlet meg frem til løsningen. Ut med kontrolboksen til CC'en, sitter bak hanskerom, åpnet denne og loddet om seks loddepunkt på kretskortet. Punktene såg helt fine ut, men loddet dem allikevel, vips god som ny. Her er linken om noen er interessert:http://forums.audiworld.com/showpost.php?p=23825079&postcount=3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...