vanskelig å få bruke bluetooth telefon i audi?

Anbefalte innlegg

Hadde en nokia N95 8gb tidligere som fungerte utmerket i min audi A6 2006mod.

Kjøpte meg nettopp en Samsung I9000 galaxy, kobler fint opp i bilen...men er litt dårlig lyd under samtalen, å prøver man å ringe opp etter en samtale er avsluttet blir man bare avbrutt. Må slå av/på bluetoothen på telefonen for å få koblet til igjen? Har dette noe med versjon av bluetooth eller kan det være feil med telefonen? Noen som har opplevd det samme eller evt. fått fixet dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en nokia N95 8gb tidligere som fungerte utmerket i min audi A6 2006mod.

Kjøpte meg nettopp en Samsung I9000 galaxy, kobler fint opp i bilen...men er litt dårlig lyd under samtalen, å prøver man å ringe opp etter en samtale er avsluttet blir man bare avbrutt. Må slå av/på bluetoothen på telefonen for å få koblet til igjen? Har dette noe med versjon av bluetooth eller kan det være feil med telefonen? Noen som har opplevd det samme eller evt. fått fixet dette?

Det er forde din tlf ikke er kompitabel fra audis side på sisste sw pr dags dato.. alltså ikke noe garanti for funksjon og kvalitet. http://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/kommunikation.html#source=http://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/kommunikation/datenbank_fuer_mobile.html&container=layerModal

Mens din gamle var det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller for å si det på en annen måte.

Telefonen er for ny, og handsfree opplegget er for gammelt. Tipper det går skeis fordi Galaxy baserer seg på Bluetooth 3.0

Jeg har i utgangspunktet ingenting i mot Audi og VW sine originale handsfree anlegg, men i motsetning til for eksempel Fiscon så er oppgradering av SW på en annen planet. Fiscon oppgrader sin SW hele tiden og den er gratis å laste ned slik at handsfree opplegget alltid er klar for de aller fleste og nyeste telefonene på markedet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.