Anbefalte innlegg

Trenger LITT hjelp til min Audi S3 8L.

Sitter Bilstein Pss9 coilovers, og nå er bakfjørene utslitt.

Hvor får man tak i nye fjører, eller tilsvarende som er bedre?

Søk rundt på nettet, men finner ingenting.

Haster litt, bilen skal snart EU-godkjennes.

Simen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Auto trio har brukt over 13 uker hittil, etter 6 uker så fant dem ut at dem ikke kunne skaffe meg nye fjører, så ble enige om å skaffe nye dempere bak.. og venter fremdeles, skal visst komme i løpet av uken, men har virkelig mine tvil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVor langt er bilen rullet med dette settet. Mye senk?

Er jo i utganskpunktet et kostbart sett så jeg ville hørt med bilstein sentralt og hørt hva de mener. Hvis ikke har jeg vært i dialog med pedersen-racing tidligere og tror de kan skaffe det meste innen bilstein.

Kjører forøvrig selv på pss9.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan har det gått Simen ?

Fått tak i bakfjørene ?

Du skal ha : E4-FD1-Y008B00 Det mener jeg er typebetegnelsen på fjærene bak.

Skal jeg undersøke med Tyskland for deg ?

MVH

Svein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVor langt er bilen rullet med dette settet. Mye senk?

Er jo i utganskpunktet et kostbart sett så jeg ville hørt med bilstein sentralt og hørt hva de mener. Hvis ikke har jeg vært i dialog med pedersen-racing tidligere og tror de kan skaffe det meste innen bilstein.

Kjører forøvrig selv på pss9.

Har i alle fall stått på bilen fra før jeg kjøpte den, i 2007 og sto lavt da, vet han som kjøpte den av meg også stappet bagasjen full av stereo.

Har du fått ordnet med spareparts nå eller simen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det står 141k på telleren nå.

Auto-trio ringte på torsdag, og lovte å ringe igjen samme dag etter dem hadde sjekket opp noe, noe som ikke skjedde.

Har levert inn koden som står på fjøra bak, men dem har sagt at det ikke kan oppdrives. Det kommer kun opp en ny demper med fjør da du søker på koden sier dem.

Så istedet for å kjøpe 2 stk fjører til kanskje max 2000, så ryker jeg på nye dempere ( HE5-8041 )

Og prisen på dette, fikk jeg ikke oppgitt i mailen mekanikeren min videresendte fra AT, da AT hadde fjernet prisen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og veit noen om fjærene er å oppdrive, så er jeg evig taknemmelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jo være mulig å få tak i nye fjører til disse settene. Hr du hørt med pedersenracing? Evt hva må du ut med for 2 komplette bakdempere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge Auto-trio så er det desverre ikke det. Og dem har visst snakket med Bilstein i Tyskland, ettersom jeg har forstått..

Har ikke snakket med pedersenracing, da jeg fulgte rådet til han i tråd nr.2.

Så får se til uka hva som skjer. Begynner å bli kje, er jo snø og isforhold ute :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.